Wednesday, March 30, 2011

Tanker som holdt meg vaaken i natt!

Fytt i rakker'n! I natt har jeg ikke sovet noen ting. Det surrer og gaar oppe i topplokket naa. Tenker paa alt som skal pakkes og forberedes til vi skal flytte hjem til Norge i august.
Det er ikke lite som vi har klart aa samle opp i loepet av tre aar her borte i USA.
Saa begynte jeg i tillegg aa tenke paa alt vi burde kjoepe med oss hjem, det er ho halv pris paa alt her borte. Vi kan jo ikke hamstre heller. Nei, jeg faar bare venne meg til tanken at naa skal vi bo i Norge og der er det DYRT. Mye annet positivt med aa flytte hjem til "gamle landet" da :).  Kjenner at jeg begynner aa faa "bygge rede innstinkt" naa. Gleder meg til aa bo i mitt eget hus og det trenger nok en helrenovering. Gleder meg til aa tilbringe feriene vaare i fjellet og paa vannet. Og selvfoelgelig aa vaere sammen med venner og familie.

Denne kista maa jeg ha med meg hjem. Sikkert fin paa hytta :)!

No comments:

Post a Comment