Saturday, April 30, 2011

Nora's dag i New York!

I og med at de to eldste er paa leir, saa har Nora John og meg for seg selv. Hun nyter all oppmerksomheten fra oss og i dag har jeg lovet henne at hun skal faa velge hva vi skal gjoere.



Foerst vil hun paa ToysRus paa Time Square (der maa jeg manne meg opp), liker verken ToysRus eller Time Square. Etter det vil hun kjoere hestedrosje i Central Park og det er helt greit, Central Park er vakker, spesielt naa paa vaaren. Skal ta mange bilder i dag. Saa vil hun inn paa Plaza aa drikke varm sjokolade, det er ogsaa helt greit. Plaza Hotel er et vakkert hotel, jeg syns nesten det er noe magisk ved det. Bare det aa sitte inne i lobbyen der aa nyte den vakre atmosfaeren, se paa alle menneskene og nyte ett glass med "svindyr" vin.
Denne dagen tror jeg blir bra :)!

No comments:

Post a Comment