Monday, May 30, 2011

Jentetur til New York!

Denne gangen dro jeg ned til NY alene for aa treffe Trine og Stine. To flotte damer som jeg hadde en fantastisk helg sammen med. Traff de fredag kveld og skravla gikk i ett kjoer fra foerste minutt. Vi reiste rett ned til the Meatpacker district og spiste paa en av mine favoritt restauranter der nede, Spicy Market. Vi avsluttet saa kvelden paa en skybar, der koen var veeeeldig lang for aa komme inn. Damer paa 40 + gidder ikke aa staa i koe for aa komme inn pa en bar, saa med Stine i "bresjen" spaserte vi rett inn paa hotellet der baren var. Vaktene spurte om vi bodde der og vi sa selvfoelgelig ja. Noen fordeler skal vi ha naar vi er voksne altsaa :)!!! Veldig flott utsikt og en ny opplevelse for meg.

Loerdag morgen etter frokost startet vi med champagne paa erverdige Plaza hotel. Aa nyte atmosfaeren der inne er bare saa deilig,vi koste oss som bare det. Saa gikk ferden til CHANEL butikken. Stine har oensket seg en CHANEL veske i ti aar og naa skulle den kjoepes inn. Trine og jeg var nesten like entusiastiske som Stine. Tenk aa faa vaere med paa en CHANEL handel da!!!!! Hun kjoepte den klassiske lille sorte og var i lykkeland etter kjoepet. Saa reiste vi ned til Soho igjen der Trine fant seg CHANEL vintagesko. Gjett om de var fornoyde da!
Trine hadde bestemt seg for aa kjoepe en Karen Millen kjole og jammen ble det ikke en kjole paa meg der inne ogsaa. LYKKE :)!

Har tenkt litt over dette med aa dra paa jenteur i voksen alder. Vi har det like morsomt som da vi var 20, hvis ikke enda morsommere. Det som er forandret er jo selvfoelgelig at vi er mere modne, vi har bedre oekonomi, vi finnes ikke selvhoytidlige og istedenfor aa ha kortest mulige kjoler bruker vi naa "hold in" undertoy for aa se flotte ut. Halleluja!

Takk Trine og Stine for samvaret i min favoritt by NEW YORK City :)

3 comments:

  1. Så moro med litt Chanel shopping! Gratulerer til venninnene dine.
    Tøft svart til dørvakta haha, dere er kule :))))

    Hilsen Mette
    http://koselig.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. åååå sånne sko vil jeg ha også ha.
    Enig med deg, NY er favorittbyen over alle byer.

    Love Katrina

    ReplyDelete