Thursday, May 26, 2011

Tankefull!

Mange tanker som surrer oppe i hodet mitt om dagen. John kommer hjem fra Norge i dag, i morgen tar jeg toget ned til NewYork for aa treffe Trine, Stine og Anette og om en uke kommer familien fra Norge for  delta i konfirmasjonen til Sarah.
Hotel er bestilt i NewYork den helgen (da hun skal konfirmere seg i sjoemannskirken der), vi har funnet resauranten der vi skal spise middagen (maa bare finne ut av menyen), limousinen er bestilt (hun skal jo tross alt konfirmere seg i NY), kjolen hennes er kjoept inn, Ola maatte ha seg ny dress (han har selvfoelgelig vokst fra den vi kjoepte i fjor), maa legge opp en guidet tur for familien en av dagene i NY, ogsaa maa vi proeve aa finne ut av hva vi skal ta med oss hjem naar vi flytter hjem til Norge. Containeren er bestilt, kommer ikke foer i august.
Tenkte jeg skulle begynne aa soeke paa jobber, men vil jeg tilbake til hudpleiefaget? Vil jobbe med noe innen kosthold, hud, helse, livsstil, men hva????
Ikke bare bare aa rive opp roettene, flytte til USA for tre aar ogsa tro at ingenting er forandret. Mye er forandret, jeg vil videre, bygge paa det jeg har laert her borte. Hmm, tenke, tenke!!
Noen gode raad?

No comments:

Post a Comment